onsdag 11 november 2009

TROR JAG BÖRJAR BLI SJUK :/

Sitter hemma, blir nog en väldigt lugn kväll. Tror jag börjar bli dålig. Fryser ena stunden och dör av värme nästa. Ont i huvudet mm. inte så skönt.
Håller på att laga lite mat, hur sjuk man än är så måste man ju äta. och i dag blev det så enkelt som grädd stuvad pyttipanna :D
I förrgår gick jag till portila, det var faktiskt väldigt gott. Förutom att man får så ont i fötterna av att gå på asfalt för mkt, jag får det iaf :O

Kul, brände maten, fast man får vella skylla sig själv. Försöka röra maten som kokar så det inte bränner fast, hinna med att skriva sedan hänga med någolunda i tven och sedan hinna med att få någonting diskat. stressigt värre, just därför jag stänger ner datorn nu och kollar vidare på tven och äter mat.. SEEYOU

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar