onsdag 14 oktober 2009

LÄNGPROMENAD

Har nyss varit ute på en långpromenad. Gick i skogen. jätte gott. Har varit ute och gått väldigt mkt nu, nyttigt för mig och bra för goliat. Häromdagen gick vi vilse i skogen, tyckte att jag inte hade gått så länge men det hade jag tydligen för jag kom ut vid grums kyrka. Så gick "stora" vägen tillbaka. kolla lite i grums. aldrig fel.
Sandra kom i dag oxå, väldigt roligt ;D det var länge sedan hon var hemma hos mig i grums. SÅ nu kollar vi på tv, ska snart till affären och köpa tacos. mumsigt.

i möra blir det lugnt. inget jobb i möra heller. och det är väldigt jobbigt för denna månaden får jag 1500 kr och så kom självklart skatten på bilen på 1400 kr. väkdigt roligt. och så fyller ju syster år nästa månad. vad ska man köpa till en 11 åring? :O det blir bara svårare och svårare.
ne nu ska jag dra på mig lite andra kläder och bege mig till affären.

SEEYOU

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar