måndag 1 mars 2010

Jag skriver, helt otroligt va? :)

Dålig på att skriva, det är inte ofta jag tänker på att skriva när jag sitter på datorn. Är så mycket annat som ska göras då.
Just nu är jag hemma hos emma, vi ska börja kolla ett avsnitt på ses 2 av Lost. var inte ett vidare fán av de, tyckte det var mkt rörgt och att det kom in ny personer hela tiden, och hur F*N kan det de om hon är på en ö mitt ute i ingestans. Men nu när man har kollat på ses 1 så fattar man betydligt mycket mera. Och nu är faktiskt serien mycket bättre.
Det får nog bli så att man tar fram klementinerna som man köpt också (stenhårda) det ska dom vara! annars är det inge gott.
Mamma ringde en dag och förklarade att hon hittat en 20-års pressent eller rättare sagt två, och att jag var tvungen att komma och välja vad jag tyckte låt bäst. Så det blev att åka till mamma och kolla eftersom det ABSOLUT INTE gick att förklara genom telefonen. Så en timme senare blev en resa bokad till grekland 17 augusti! så himmla gott så TACK MAMMA!!

Nej nu blir det att kolla ett avsnitt sedan hem och plocka lite innan jag ska lägga mig. I morgon blir det norge för att kolla jobb... YIPPI

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar