tisdag 25 augusti 2009

GOD NATT

Fast det kommer lite om min så kallade dag.



Sitter hemma, har nyss varit ute och gått. Kollar på law and order nu, väntar på cia men det börjar inte förens ett någon gång tror jag.

Idag har jag bara lågit hemma. Anneline kom förut vid fem tiden och höll mig lite sällskap. Kollade på en film som gick på 5an, linas kvällsbok. Rätt knepig film (:

Börjar även bli lite bättre, iallafall förskylningen och hostan. Huvudverken är kvar, så klart.
Blir nog att jobba på torsdag, ska prata med chefen och höra vad hon tycker. Eftersom det är sådant tjöt om svininfluensan (heter det så?) aja, och klart jag var orolig att jag hade fått det, men då hade jag nog varit ännu dåligare och ha högre feber.


Längtar så till nästa helg, 4-6, då ska jag emma sandra och erika till gbg. Fredagen kommer antagligen bestå av alkhol (: och kolla olika krogar. Kanske shoppa lite under dagen och så klart göra ordning på hotellet :)

Och på lördagen blir det lisseberg som jag längtar till jätte mycket. Det ska bli så kul. Sen på söndagen ska vi åka hem. LÄNGTAR!
nu ska jag kolla på big brother medans jag väntar
SEEYOU

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar